Afgelopen dinsdag verzorgde Heineken een tapinstructie voor de vaste barvrijwilligers van DAW. Deze tapinstructie, door Heineken aangeboden tijdens het 75-jarig jubileum van onze club, tekent de goede verstandhouding tussen Heineken en DAW. Heineken is al sinds jaar en dag huisbrouwer van DAW en zowel Heineken als DAW hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan. Niet alleen het geleverde product door Heineken is belangrijk, maar ook de manier waarop het pilsje in de kantine aan onze leden en bezoekers (lees; klanten) gepresenteerd wordt. Naast een stukje gezelligheid had deze avond dan ook zeker een informatief en instructief karakter. Jos Keijzer, oud-speler, -trainer en -kaderlid, maar nog steeds betrokken bij DAW, bracht namens Heineken op leuke wijze de kneepjes bij van het tappen van een goed pilsje en daar hebben de deelnemers zeker iets van opgestoken. Glazen spoelen, tappen, afschuimen en het presenteren van het pilsje, alle facetten kwamen aan bod. Op het einde van de avond zette dan ook iedereen een perfect pilsje neer, wat onze klanten bij DAW zeker zullen gaan merken en ook waarderen. Heineken beloonde alle deelnemers met een officieel certificaat en een mooie Heineken bierpul die zeker nog wel eens van pas zal komen.

DAW bedankt Heineken en met name Jos Keijzer voor deze informatieve avond en uiteraard is Jos van harte uitgenodigd om nog eens een Heerlijk Helder Heineken pilsje bij ons in de kantine te komen nuttigen.

Tagged under Sponsoring