Beachvolleybal in Schaijk, kan dat? Ja, volleybalvereniging PeterPeters/TSR organiseert samen met cafe feesterij De Potter een echt beachvolleybaltoernooi in Schaijk.

Het evenement gaat plaatsvinden op zondag 21 juni op de parkeerplaats van sporthal de Eeght in Schaijk. Op de parkeerplaats wordt een dikke laag speelzand gestort, waarop de beachvolleybal velden worden uitgezet. Wil je eens ervaren hoe het is om beachvolleybal te spelen op een dikke laag zand, schrijf je dan snel in. Uiteraard wordt er rekening mee gehouden dat het toernooi voor iedereen, op zijn of haar niveau, toegankelijk is. Je kunt je met een team inschrijven in de poule goed, redelijk of matig. Een team bestaat uit 4 personen (m/v) in het veld, waarmee dit tevens het minimum aantal personen van een team is. De kosten bedragen € 15,00 per team.

Opgeven kan door een mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Geef in deze mail je naam, telefoonnummer en teamnaam door. Indien je meer dan 1 team op wilt geven, dien je dit ook in de mail te vermelden.

Teams die zich ingeschreven hebben dienen zich op zondag 21 juni tussen 09.15 en 9.30 uur te melden, zodat de wedstrijden om 10.00 uur kunnen beginnen.

Wij hopen jullie te verwelkomen op het beachvolleybal evenement. Mocht je graag komen kijken hoe het er die dag aan toe gaat, dan is dat uiteraard ook mogelijk.