Aanstaande zaterdag staat tijdens de jeugdslotdag leverancier van de DAW-kledinglijn Van Tilburg Sport met een stand bij DAW. In die stand de collectie DAW-kleding. Van Tilburg Sport heeft twee aanbiedingsets samengesteld, welke met onderstaande bestelformulieren zijn te bestellen (er wordt in de stand niets direct verkocht). Uiteraard beschikt men in de stand over pasmaten voor diegene die twijfelen over welke maat ze moeten nemen.

Ingevulde bestelformulieren kunnen zaterdag wel worden ingeleverd in de stand, kunnen worden gemaild naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. (t.a.v. 'DAW kleding') of worden ingeleverd bij Van Tilburg Sport op Weijen 5 te Nistelrode.

Daarnaast kent de stand ook nog een spel voor alle jeugdleden waar prijzen mee zijn te winnen.