Tijdens Bike Festival Brabant, op 27 en 28 juni, vinden er hometrain-wedstijden plaats op zaterdagavond 27 juni.
De opbrengst daarvan gaat natuurlijk naar Goede Doelen. Hometrain-wedstrijden kent iedereen vast nog uit het verleden. Op- aan de klok gekoppelde hometrainers fietsen twee personen tegen -en als team met- elkaar in competitie vorm. Uiteindelijk blijft er een winnaar over.

Het geheel staat of valt natuurlijk met voldoende deelnemers!! Dus: zoek in je werk, familie, buurt, etc. naar twee mensen die een team willen vormen en op die zaterdagavond 27 juni tegen elkaar willen fietsen.

Wat moeten ze weten?
Kosten: €30,-- per koppel (dit is sponsoring voor het goede doel, dus laat je sponsoren)
De tijd: zaterdagavond 27 juni
Plaats: de tent op het BFB terrein in de Maashorst in Landerd
En natuurlijk is het fijn als je zoveel mogelijk supporters meebrengt!

Naast de wedstrijden treedt deze avond de band 60-for-60 op.

Als je een team hebt gevonden, graag melden per mail bij: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. onder vermelding van de NAW, telefoonnummer en e-mail.

BFB