Ons bereikte het droevige bericht dat op 11 augustus 2015 Jan van Mun (72) is overleden. Tijdens de nieuwjaarsreceptie op 1 januari 2015 is Jan benoemd tot Lid van Verdienste. RKSV DAW wenst Johanna, de kinderen, kleinkinderen en verdere familie en vrienden veel sterkte toe bij het verwerken van dit verlies.

Als eerbetoon aan Jan hieronder de passage over hem zoals dat in het jubileumboek geplaatst is.

Jan heeft van 1977 tot en met 2001, zo'n 24 jaar, in het bestuur gezeten. Jan was geen prater, maar meer een doener. Daarnaast is Jan jarenlang grensrechter geweest bij DAW 2 en heeft hij nog een tijdje Johanna geassisteerd bij de dames. Als er iets gedaan moest worden, kon je altijd op Jan rekenen. Zo hield hij zich veelvuldig bezig met het onderhoud en de materialen, waarbij hij jarenlang verantwoordelijk is geweest voor de ballen die hij ook wekelijks oppompte. Ook heeft Jan jarenalng de lijnen getrokken van DAW. Verder was Jan op zondag de hele dag aanwezig in het wedstrijdsecretariaat, waar hij de tegenstanders ontving en zorgde dat alles op rolletjes liep. In 2001 zette Jan een punt achter zijn vrijwilligersperiode bij DAW, maar nog steeds is hij regelmatig op het sportpark om de verrichtingen van zijn kleinkinderen te volgen.

Jan van Mun