Het amateurvoetbalseizoen breekt bijna aan. Er zijn al de nodige oefen- en bekerpotjes gespeeld, maar dit weekeinde wacht 'het echte werk'. Het Brabants Dagblad volgt jullie weer op de voet, zoals jullie ook van ons gewend zijn, en misschien ook al hebben gezien in de amateurvoetbalbijlage die maandag 31 augustus op de deurmat viel, met onder meer een voorwoord van Ruud van Nistelrooy en een overzicht van alle selecties van de regionale voetbalclubs. En heel veel mooie verhalen natuurlijk.

Maar het BD is tegenwoordig meer dan de krant. Jullie konden ons al volgen op onze site (bd.nl/amateurvoetbal) en twitter (twitter.com/bdamavoetbal), maar sinds dit seizoen gaan we ook verslag doen op Facebook: facebook.com/bdamateurvoetbal. Op Facebook zal de nadruk liggen op opmerkelijke incidenten uit het regionale amateurvoetbal in tekst, beeld en video. Uiteraard houden wij ons aanbevolen voor bijdrages van jullie clubs. Die kunnen gemaild worden naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Een heel fijn seizoen! Veel succes en plezier!
Met vriendelijke groet
Redactie amateurvoetbal Brabants Dagblad