Op zondag 29 november 2015 vormde sportpark D’n Heuvel het decor voor de wedstrijd DAW 1 – RKSV Margriet 1. De Sponsorcommissie van DAW greep dit duel aan om de sponsoren van onze vereniging te bedanken voor hun ondersteuning. Zij werden uitgenodigd op het sportpark van DAW, om daar met een introducé en onder het genot van een hapje en een drankje de wedstrijd bij te wonen.

In totaal gingen twaalf sponsoren op het aanbod in. Zij werden voor aanvang van de wedstrijd door een afvaardiging van de Sponsorcommissie ontvangen in het Sponsorhome van DAW. Even dreigde de regen nog roet in het eten te gooien, maar om 14.30u werd dan toch afgetrapt. De eerste helft werd vanaf de tribune bekeken, maar voor de tweede helft werd uitgeweken naar het balkon van het Sponsorhome.

DAW 1 en haar gasten uit Oss schotelden de sponsoren een spannend duel voor, dat uiteindelijk door een treffer van Bart Vos in Schaijks voordeel beslist werd: 1-0. Na afloop van de wedstrijd was er nog de gelegenheid om een uurtje na te borrelen in het Sponsorhome, waarna de evaluatie in de kantine van DAW nog een vervolg kreeg.

Ondanks het wat mindere weer kijken we terug op een zeer gezellige middag, die zowel door de sponsoren als door de leden van de Sponsorcommissie van DAW als erg geslaagd ervaren werd.

Reden genoeg om dit initiatief in de toekomst een vervolg te geven.

tn IMG 6166

tn IMG 6166tn IMG 6166