Van een aantal spelers verloopt de spelerspas aan het einde van het huidige voetbalseizoen. Dit houdt in dat er op korte termijn een nieuwe moet worden aangevraagd om ervoor te zorgen dat jullie in het seizoen 2016/2017 kunnen blijven voetballen.

Het gaat om de volgende spelers:

- Mark Boeijen

- Teun Derks

- Rick van den Helm

- Poen van der Heijden

- Robin van den Heuvel

- Harm Jonkergouw

- Mark Lamers

- Lars van Leijsen

- Guus Lourensen

- John Potjes

- Mike van de Ven

- Willem van de Ven

- Roel Wittenberg

- Nick Zwaans

Om een nieuwe pas aan te kunnen vragen, hebben we jullie pasfoto nodig. Zet achterop deze pasfoto je voor- en achternaam + je geboortedatum. Lever deze pasfoto vervolgens in op de Bossestraat 55 (schuin tegenover DAW).

Het zou kunnen dat enkelen van jullie na afloop van dit seizoen stoppen als actief voetballer. Mocht je desondanks toch soms gevraagd willen worden om een wedstrijd mee te doen, dan is een spelerspas nog steeds een vereiste. Dan dus ook het verzoek om een pasfoto in te leveren!

Bedankt voor jullie medewerking en succes gewenst in de laatste competitiewedstrijden dit seizoen!