Het zomeravondvoetbal in Schaijk is een traditie die al zo’n veertig jaar niet meer weg te denken is. Om dit toernooi nog langer te kunnen blijven spelen hebben de organisatoren besloten het roer om te gooien. Hiermee hopen zij een groter deelnemersveld aan te trekken.

De grootste verandering die doorgevoerd wordt is het aantal spelers per team. Voortaan zullen de wedstrijden met zeventallen worden gespeeld op een half voetbalveld. De minimale leeftijd om mee te doen is zestien jaar. Dit geldt voor zowel heren als dames.

De competitie start op dinsdag 17 mei en zal eind juni ten einde zijn. Alle wedstrijden worden in Reek (eerste fase) en Schaijk (tweede fase) gespeeld en duren twee keer dertig minuten. Het inschrijfgeld is gehalveerd en bedraagt nu € 50,- per team. Voor het volledige nieuwe reglement, het aanmelden van teams of andere informatie kun je je wenden tot een van onderstaande personen. Inschrijven kan nog tot 10 mei.

Stefan van Ras: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefonisch (WhatsApp) op 06-23247272