Het zal iedereen wel duidelijk zijn dat we aan een nieuw seizoen zijn begonnen en dat in de teamsamenstellingen de nodige wijzigingen t.o.v. het vorige seizoen zijn aangebracht. Dit kan betekenen dat spelers die vorig seizoen de wedstrijdverslagen van team A schreven, nu in team B zijn ingedeeld. Vandaar dat we opnieuw de verslagschrijvers willen inventariseren.

We zijn dus voor elk elftal op zoek naar iemand die de wedstrijdverslagen wil schrijven, want de wedstrijdverslagen zijn de best gelezen artikelen op deze website en het mooist is als ieder team op deze manier te volgen is.

Wat we tot zover weten:
DAW 1: Erwin Christiaans;
DAW 2: Remco van Nistelrooij
DAW 5: Sander Ottens
DAW 8: Koen Verhaaren
DAW Zaterdag: Arthur Visschers

Graag ontvangen we via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ook van de overige teams de namen en mailadressen van de wedstrijdverslagschrijvers, zodat we hen kunnen benaderen om de werkwijze af te spreken!

Hartelijk dank en met vriendelijk groet,
PR-commissie