Vaste prik op de tweede vrijdag in december is de jaarlijks terugkerende kaderavond. Een feest waarin de vrijwilligers van DAW in het zonnetje worden gezet. Tijd ook om eens terug te kijken naar de kaderleden die aan het einde van het seizoen ’16-’17 stopten en de kaderleden die een mijlpaal hebben bereikt bij DAW.

Alles was keurig verzorgd door de activiteitencommissie: de aankleding en natuurlijk een hapje en drankje. Muzikaal werd de avond bijgestaan door de drive-in show van de Lukano’s, die al in 1973 begon met muziek maken. Eerst als jeugdband als De Calimero’s, maar later als Lukano. Toen werd het tijd voor een woord van dank aan de vrijwilligers bij DAW. Bij de gestopte kaderleden zaten onder anderen John Lamers, Toon van Rooij, Mari van de Venne, Tinie Wingens, Koen Verhaaren, Tim van Son, Kim Kusters, Inge van der Linden en Willy Neelen. Allen een lange staat van dienst. Enkelen daarvan zijn nog actief bij DAW in een andere kaderfunctie.

Kaderavond 2016 Gestopte kaderleden

Uiteraard werden ook de jubilarissen gehuldigd. Arthur Visschers, Kees Dekkers, Jan van Boxtel, Marcel van der Venne, Charles van der Struijs en Erik van Galen. Zij bereikten allen de mijlpaal van 12,5 jaar.

Kaderavond 2016 Gehuldigde kaderleden

Namens DAW bedankt dat jullie met zovelen kaderfuncties uitoefenen bij onze club!