1 DAW logo

Het is inmiddels alweer even geleden, maar in oktober en november hebben de leden van Emos en DAW loten verkocht. Met de opbrengst willen de verenigingen een verrijdbare tribune voor op het nog aan te leggen kunstgrasveld realiseren en materialen voor het onlangs opgerichte G-elftal financieren.

De verkoop heeft een totaalbedrag van € 2.723,04 opgeleverd. Hiermee is het beoogde - en misschien wat ambitieuze - doel van € 6.500,- niet bereikt, maar desondanks is de organisatie tevreden met het resultaat.

De verkopers die meer dan 20 loten hebben verkocht, hebben inmiddels een mail gehad met kortingsvouchers voor diverse artikelen en dagjes uit. De topverkopers zijn nog eens extra in het zonnetje gezet met een mooi pakketje: Dani van der Burg, Isa en Nina Kocken, Isis en Finn Mathijssen en Gera Timmers.

Namens Emos en DAW: bedankt voor jullie bijdrage!

Emos 50 jaar

Tagged under Sponsoring