kaboutervoetbalVanaf komend seizoen zal DAW starten met kaboutervoetbal. Speciaal voor kinderen van groep 1 en 2 (4 of 5 jaar oud) zullen we op de zaterdagmiddag tussen 13.00 uur en 14.00 uur bij DAW met de kabouters lekker bezig zijn met de bal. Op een speelse manier zullen de kinderen de bal leren ontdekken, en leren ze met elkaar bezig te zijn, te winnen en te verliezen. Ook voor de motorische ontwikkeling van de kinderen is het goed dat ze wat ontspanning aangeboden krijgen in een tijd waarin de kinderen steeds vaker achter een computer te vinden zijn.

Op een speelse manier zullen de kinderen in groepjes tik en balspelen gaan doen en leren ze een beetje met de bal overweg kunnen. Halverwege de "training" zullen de kabouters ranja krijgen waarna ook wat andere oefeningetjes en een partijspel op het programma zullen staan. Dit alles onder enthousiaste begeleiding van een viertal vrijwilligers.

In de koudere winterperiode zullen we op hetzelfde tijdstip in de zaal gaan ballen omdat het dan voor de allerkleinste nog wel koud kan zijn buiten.
Indien je een zoon of dochter hebt die dit wel leuk vindt, dan kun je je nu alvast opgeven. Dit kan bij Margon Jans-van Boekel (463264) of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
De eerste keren zijn geheel vrijblijvend. Voor meer informatie kun je ook terecht bij Margon of bij Marcel van den Heuvel (462244) We hebben graag dat je je van te voren opgeeft, maar gewoon langskomen mag ook.

We starten op zaterdag 12 september, wellicht tot dan.
Margon, Danielle, Ellen, Marcel