Beste leden,

Inmiddels is de kledinglijn onthuld en zijn alle acties in gang gezet om de kleding zo snel mogelijk uit te leveren.

Aangezien DAW Schaijk met een nieuwe leverancier in zee gaat, en de kledinglijn enkel via onze eigen webshop bestelbaar is, willen wij voor onze leden een 'PAS & KIJK -dag' organiseren.

Op zaterdag 14 oktober a.s. zijn alle leden welkom om kleding te passen van het nieuwe DAW Schaijk tenue. Deze 'PAS & KIJK -dag' zal starten om 09.00 uur en eindigt 14:30 uur.

Ons streven is om die dag ook de webshop online te zetten, we zijn hier nog druk mee bezig. Hieronder vinden jullie het stappenplan voor het bestellen van je kleding als de webshop is geactiveerd.
1. Ga naar de site www.dawschaijk.nl
2. Klik op de link naar de webshop (die zal er dus niet eerder dan 14 oktober staan)
3. Selecteer artikel + maat + aantal
4. Plaats bestelling
5. Betaal via Ideal
6. Print orderbevestiging uit
7. De zaterdag erop ligt je artikel (zolang de voorraad strekt) bij DAW Schaijk klaar. Afhalen (met orderbevestiging) is mogelijk tussen 10:00 uur en 12:00 uur!

Let op: na 1 maart 2018 kan er niet meer in de oude kledinglijnen worden gespeeld. Vóór die tijd gaan we dus over naar de nieuwe kledinglijn. Dit doen we als volgt:

1. De prestatieve teams worden door DAW Schaijk o.b.v. sponsorgelden z.s.m. voorzien van de nieuwe kleding. Spelers van deze teams hoeven dus geen broeken/rokjes en sokken aan te schaffen. Deze prestatieve teams zijn: Korfbal senioren 1 en 2, korfbal junioren A1, voetbal senioren heren 1, 2 en 3, voetbal senioren dames 1 en voetbal junioren JO19-1.
  2. De overige teams worden alleen voorzien van een nieuw shirt. Zij dienen dus zelf de broekjes/rokjes en sokken aan te schaffen (deadline hiervoor is dus eind februari 2018). Tot 24 december a.s. komen we als tegemoetkoming met een speciale kortingsactie welke we 14 oktober bekend maken. Overigens staat DAW Schaijk uiteraard ook open voor het sponsoren van kleding voor de recreatieve teams (alle teams die niet genoemd zijn onder de prestatieve teams). Sponsors kunnen zich daarvoor melden bij de sponsorcommissie. Goed om daarbij te weten: het gesponsorde materiaal wordt vast gekoppeld aan het teamnummer (bijv. JO11-3) en gaat dus niet mee met spelers naar een volgend team in een volgend seizoen.

Tenslotte: hebben alle spelers van een team al eerder dan genoemde deadline de nieuwe broekjes/rokjes en sokken aangeschaft, dan kan dat team al eerder dan 1 maart 2018 in de nieuwe kledinglijn deelnemen aan wedstrijden.

We hopen jullie 14 oktober te zien!

Kledingcommissie
DAW Schaijk