Resultaten DAW-jeugd zaterdag 19 september 2009

·         DAW A1 behaalde het eerste punt deze competitie . De thuiswedstrijd tegen Heeswijk A1 eindigde in een zwaarbevochten 0-0 gelijkspel.

·         DAW B1 liet voor het eerst deze competitie punten liggen. In Dinther werd met 4-1 verloren van Avesteijn B1.

·         DAW B3 haalde de eerste punten van deze competitie binnen door een 3-1 overwinning op SBV B1.

·         Koploper DAW M11B1 won met 4-1 van nummer 2 OSS’20 M11B1. DAW M11B1 heeft nog geen punten verspeeld deze competitie.

·         DAW C1 heeft in Heesch met 0-2 gewonnen van HVCH C2.  DAW C1 gaat aan kop met de volle 9 punten uit 3 wedstrijden.

·         DAW C2 is deze competitie nog ongeslagen. Na een 2-2 gelijkspel tegen HVCH C3 heeft DAW C2 5 punten uit 3 wedstrijden.

·         DAW C4 behaalde in Uden een eenvoudige 4-0 overwinning op UDI’19 C7. DAW C4 heeft nog geen punten laten liggen en heeft nu 9 punten uit 3 wedstrijden.

·         DAW D1 presteert goed in de hoofdklasse en heeft na de 4-1 overwinning op Erp D1 6 punten uit 3 wedstrijden.

·         DAW D3 verloor de eerste punten deze competitie door uit tegen Ruwaard D1 met 3-3 gelijk te spelen. DAW D3 heeft nu 7 punten uit 3 wedstrijden.

·         DAW E1 voegde ook weer een puntje toe aan het totaal door thuis met 2-2 gelijk te spelen tegen OSS’20 E1.

·         DAW E3 won nog alles deze competitie. Uit bij Nooit Gedacht E2 werd een eenvoudige 9-2 overwinning behaald.

·         Ook DAW E5 wist tot nu toe nog alles te winnen. Vandaag werd met liefst 14-2 gewonnen van Ravestein E2.

·         DAW F1 won in Lith met liefst 12-0 van NCL’03 F1. DAW F1 gaat aan kop met 9 punten uit 3 wedstrijden.

·         DAW F2 verloor deze competitie nog niet. Vandaag werd met 1-1 gelijk gespeeld tegen FC Uden F1.

·         DAW F4 won nog alles tot nu toe. Nu werd in Vinkel met 10-0 gewonnen van EVVC F2.

·         Ook DAW F5 wist nog alles te winnen. Vandaag werd met 8-2 gewonnen van Nooit Gedacht F4.

·         DAW F7 verloor nog niet deze competitie, na 2 gelijke spelen werd FC Uden F6 met 10-2 verslagen.

·         Alle uitslagen zijn te zien op de DAW-site door achtereenvolgens JEUGD en UITSLAGEN te kiezen. Competitiestanden kun je bekijken op de KNVB-site via volgende link: www.knvb.nl/clubs_comp/search_club?club_id=BBHW92L .