Met een symbolische sleuteloverdracht tussen de makelaar en het bouwbedrijf is in de eerste thuiswedstrijd van het seizoen de samenwerking tussen Van Dinther Bouwbedrijf en DAW officieel beklonken. Van Dinther volgt hiermee Van Casteren Makelaardij en Taxatieburo op als hoofdsponsor van DAW.

Deze eerste thuiswedstrijd was een mooie gelegenheid om de nieuwe tenues aan het thuispubliek te laten zien. De tenues zaten als gegoten, want Avensteyn werd met 3-0 verslagen. Een mooie start voor een hopelijk succesvol seizoen.

DAW is uiteraard erg blij met de samenwerking met Bouwbedrijf Van Dinther. Een mooi Schaijks bedrijf waar kwaliteit hoog in het vaandel staat. Daarnaast heeft directeur Dré van Dinther zelf jarenlang in het eerste team van DAW gespeeld. Alle ingrediënten voor een mooie samenwerking zijn dus aanwezig.

Dré en familie alvast hartelijk bedankt en graag tot langs de lijn bij DAW!