Resultaten DAW-jeugd zaterdag 26 september 2009

·         DAW A1 wist geen punten te behalen. In de uitwedstrijd tegen Volharding A1 werd een royale 4-0 nederlaag geleden.

·         DAW B1 kwam in de thuiswedstrijd tegen Volkel B1 niet verder dan een 1-1 gelijkspel.

·         DAW B2 heeft deze competitie nog geen punten laten liggen. Vandaag werd OSS’20 B3 met 3-1 verslagen.

·         Koploper DAW M11B1 won opnieuw en heeft nog geen punten verspeeld deze competitie. Uit bij Venhorst M11B1 werd het 1-8.

·         DAW C1 was veel sterker dan tegenstander Erp C1 maar kwam desondanks toch niet verder dan een 2-2 gelijkspel. DAW C1 verspeelde hiermee de eerste punten deze competitie.

·         DAW C2 blijft ongeslagen. Er werd een zeer ruime 14-2 overwinning behaald op Vorstenbossche Boys C1.

·         DAW C4 won de thuiswedstrijd tegen Margriet C7 met 4-0. DAW C4 staat bovenaan met 12 punten uit 4 wedstrijden.

·         DAW D1 nam een punt mee in Schijndel bij Avanti’31 D1, eindstand 1-1.

·         DAW D3 haalde een afgetekende 5-0 overwinning tegen buurman Achilles Reek D1. DAW D3 blijft hierdoor ongeslagen.

·         DAW D4 haalde de eerste punten binnen deze competitie. Er werd met 5-2 gewonnen van OSS’20 D6.

·         DAW E1 had geen competitieverplichtingen. Er werd thuis een oefenwedstrijd gespeeld tegen Wilhelmina E1 uit Den Bosch die met 4-5 werd verloren.

·         DAW E3 won nog alles deze competitie. Vandaag werd een mooie 6-2 overwinning behaald op Herpinia E1.

·         DAW F1 blijft het goed doen. Vandaag met 3-2 gewonnen van medekoploper Berghem Sport F1. DAW F1 gaat nu alleen aan kop met 12 punten uit 4 wedstrijden.

·         DAW F5 wist nog alles te winnen deze competitie en gaat aan kop met 12 uit 4. Vandaag werd uit bij OSS’20 F7 met 7-1 gewonnen.

·         Alle uitslagen zijn te zien op de DAW-site door achtereenvolgens JEUGD en UITSLAGEN te kiezen. Competitiestanden kun je bekijken op de KNVB-site via volgende link: www.knvb.nl/clubs_comp/search_club?club_id=BBHW92L .