Beste sportvrienden en vriendinnen,

Ook dit jaar weer wordt er op Koningsdag bij DAW een gemengd voetbaltoernooi georganiseerd voor de groepen 5-6-7 en 8.

De groepen van Den Omgang en de Regenboog strijden tegen elkaar, de teams spelen tegen dezelfde groepen van de andere school.
De school met de meeste overwinningen gaat aan de haal met de wisselbeker!

Ook als je op een andere school zit mag je natuurlijk meedoen!
Je kunt jezelf opgeven tot dinsdag 18 april door een mailtje te sturen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin je naam, leeftijd en telefoonnummer, dan nemen wij contact met je op om je in het juiste team te plaatsen!

De wedstrijden beginnen om 14.00 uur, graag alle teams om 13.45 uur aanwezig zijn.
De Regenboog speelt in witte shirts (zelf voor zorgen).
Den Omgang speelt in oranje/rode shirts (zelf voor zorgen).

Je ouders, broers, zusjes, opa’s en oma’s zijn van natuurlijk van harte welkom om je team aan te komen moedigen!

Hopelijk tot 27 april allemaal!

Met sportieve groet,
De jeugdactiviteitencommissie van DAW