Na een spannende en mooie slotdag van de senioren is nu de slotdag van de jeugd aan de beurt. Deze slotdag vindt plaats op zaterdag 9 juni a.s en staat in het teken van kind/ouder wedstrijden voor zowel voetbal als korfbal.

Het programma van deze dag is als volgt:

Het ochtendprogramma loopt van 8.30 tot 12.30 uur en is voor de kabouters t/m JO11 (voetbalafdeling) en voor de welpen t/m pupillen E (korfbalafdeling).

• Om 8.30 uur starten de kind/ouder wedstrijden.
  • Vanaf 10.35 tot 11.00 uur wordt het nieuwe kunstgrasveld geopend met een officiële wedstrijd tussen de kabouters en het team van walk-in voetbal.
  • En om 11.15 uur start de strijd om de penaltybokaal/strafworpbokaal met aansluitend de prijsuitreiking.

Het middagprogramma loopt van 12.45 tot 18.00 uur en is voor de JO13 t/m JO19 (voetbalafdeling) en voor de pupillen D t/m pupillen A (korfbalafdeling).

• Om 12.45 uur starten de kind/ouder wedstrijden.
  • Vanaf 16.20 tot 16.40 uur is er een wedstrijd tussen JO19-1 en Pupillen A1.
  • En om 16.45 uur start de strijd om de penaltybokaal/strafworpbokaal met aansluitend de prijsuitreiking.

Graag nodigen wij iedereen uit om dit sportieve seizoen als één vereniging af te sluiten.
Jeugd Activiteiten Commissie DAW.

In onderstaand overzicht is in detail te zien welke teams waar en wanneer in actie komen.