Op zondag 30 september neemt DAW afscheid van diverse heren en dames die zich in het voet- en korfbal meedere jaren hebben ingezet voor de selectieteams. Criteria zijn zo'n beetje 10 jaar selectie dan wel 100 wedstrijden in het vaandelteam, waarmee vastgesteld is dat deze sporters hun bijdrage hebben geleverd aan de diverse teams binnen DAW waarvoor zij zijn uitgekomen.

Hieronder de namen van de jubilarissen. Deze hulidiging vindt plaats aansluitend op de wedstrijd van DAW 1 - Heeswijk 1, omstreeks 17.00 uur in de kantine. Wij hopen morgenmiddag divere oud-teamgenoten te mogen begroeten om hen nog een keer in het zonnetje te zetten!

Voetbal

Tim Huberts

Wilmar Neelen

Ruud Leeijen

Tom den Ouden

Nick van Son, Dirk van den Hoogen, Marco van der Groes en Angelique van Gogh zijn verhinderd.

Korfbal

Ilse Wijnakker

Sabine Vos is verhinderd.

Sportieve groet,

De Technische Commissie van DAW Schaijk