Op donderdag 4 oktober jl. stond De Rusheuvel weer in het teken van de Finaleavond van de Rabobank Clubkas Campagne. Dit jaar stelde de Rabobank Oss Bernheze een bedrag van € 300.000,- ter beschikking. In de periode van 11 september tot en met 24 september jl. konden alle leden van de Rabobank ieder maximaal vijf stemmen uitbrengen. Na een periode van intensief campagne voeren brachten maar liefst 15.144 leden in totaal 75.720 stemmen uit.

De Clubkas Campagne werd wederom een groot succes voor onze club, want met maar liefst 461 stemmen eindigde DAW Schaijk op de tiende plek van in totaal 619 verenigingen en sleepte daarmee een mooi bedrag van € 1.844,- in de wacht! Ook onze Supportersvereniging hengelde met € 704,- een mooi bedrag binnen.

Namens DAW Schaijk en de Supportersvereniging: ENORM bedankt en hopelijk tot volgend jaar!

Tagged under Sponsoring