Vanaf nu kan er weer ingeschreven worden voor Simply The Best!
De inschrijvingstermijn loopt tot en met zondag 18 november 2018. Onderaan dit bericht kun je doorklikken naar een inschrijvingsformulier, maar lees ook goed de volgende informatie door om misverstanden te voorkomen:
Alleen volledig ingevulde formulieren worden meegenomen voor deelname, dus met de 2 mogelijke datums, teamnaam, deelnemers, emailadres en telefoonnummer.
Een team bestaat uit minimaal 3 en maximaal 5 personen vanaf 18 jaar.
Aan de 3 voorronden kan in totaal door 99 teams worden meegedaan. Teams die zich inschrijven op zaterdag 10 november zijn verzekerd van deelname mits er maximaal 99 teams zijn aangemeld op die dag. Zijn er al meer dan 99 aanmeldingen op die dag, wordt er geloot.
Wanneer pas in de loop van de week de teller hoger oploopt dan de 99 startbewijzen die er te vergeven zijn, dan wordt tussen de teams die zondag 11 november of later hebben ingeschreven, geloot.
De voorronden van de quiz worden gehouden op:
- Zaterdag 22 december 2018
- Zaterdag 29 december 2018
- Zaterdag 5 januari 2019
Van elke voorronde kwalificeren de beste 10 teams zich voor de grote finale op:
- Zaterdag 12 januari 2018
De teams die net buiten de boot zijn gevallen in de voorronden (11e plek dus) krijgen ook dit jaar weer een kans om alsnog als Lucky Loser naar de finale te gaan. Aanvang van iedere avond is 20.00 uur en plaats van handeling is natuurlijk het clubhuis van DAW Schaijk.
Schrijf je snel in:
Klik hier om het formulier te openen.

Tagged under Simply the Best