Inmiddels een traditie: de wedstrijd tussen de voetballers van DAW Schaijk G1 en de Raad van 11, met daarin uiteraard oud-DAW1 speler en huidige Prins van het Moesland: Bart Bongers, oftewel Prins Bart d'n Urste. De voorgaande edities trokken veel bekijks en resulteerden telkens in een fraaie winst voor de voetballers van DAW Schaijk G1. De Raad van 11 is belust op revanche en achtten zichzelf, na een langdurige trainingsstage inmiddels in staat om nu wél met de winst aan de haal te gaan. Kortom: een wedstrijd 'om het ecchie'! Namens DAW Schaijk en de Stichting Carnaval Moesland nodigen wij alle belangstellenden uit om deze wedstrijd bij te wonen; het belooft weer iets bijzonders te worden!! De westrijd wordt gespeeld a.s. 23 februari en vangt om 11.11 uur aan.

VideoEntry2

Tagged under Activiteiten