Op zaterdag 13-4-2019 werden de Jongens van 17-3 verrast met nieuwe wedstrijdshirts, geschonken door Aluminiumbouw d’n Boeij uit Schaijk.

Het bedrijf van Peter en Nellie Boeijen is in de afgelopen 35 jaar uitgegroeid tot een bedrijf met een gerespecteerde naam in de aluminiumbranche. Zeer creatief, en zeker niet alledaags in de toepassing van aluminium.
Inmiddels zijn ook dochter Janneke en zoon Mark toegetreden tot dit moderne familiebedrijf. Samen nemen ze het probleem van de klant over, en zorgen ze voor een goed eindresultaat zodat de klant bij het zoeken van een volgende klus/oplossing automatisch bij d’n Boeij terecht komt. Voor zowel de realisatie van gevels, serres enz. in aluminium bij nieuwbouw als renovatieprojecten is uw project in goede handen bij d’n Boeij aluminiumbouw.

Helaas moest de Jongen JO17-3 waar zoon Mark leider van is deze dag de punten afgeven aan Cito 17-1.

Namens DAW Schaijk willen wij de Familie Boeijen hartelijk danken dat er bij DAW Schaijk weer een mooi gekleed team aan de aftrap verschijnt.

JO17 3 Boeij 1

JO17 3 Boeij 2JO17 3 Boeij 3