Beste leden van DAW Schaijk,

Inmiddels heeft iedereen via zijn of haar email een uitnodiging ontvangen voor het jubileumweekend DAW 80 jaar op vrijdag 30 augustus en zaterdag 31 augustus 2019. Voor degene waarvan we geen (juist) emailadres hebben, hierbij alsnog de uitnodiging.

Na vorig jaar een geweldig fusieweekend te hebben gehad, zijn wij alweer druk bezig met de organisatie van het 80-jarig jubileum van DAW Schaijk. Dit willen wij niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Middels deze uitnodiging willen wij jullie op de hoogte brengen van het programma voor dit jubileumweekend op vrijdag 30 augustus en zaterdag 31 augustus 2019.

Vrijdagavond 30 augustus 2019
Op vrijdagavond vinden de een Olympische zomerspelen plaats voor de oudere jeugd. De indeling is als volgt (LET OP, dit zijn de nieuwe teams!):
18.00 – 20.00 JO13, JO15, C en D1
20.30 – 22.30 JO17, JO19, A en B
Jullie moeten hiervoor aanmelden, dit kan door middel van de volgende link: https://www.survio.com/survey/d/B1D5Y5Q8N9Q3B6O3F
Geef je op vóór zaterdag 17 augustus. Zorg dat je erbij bent!

Zaterdagochtend 31 augustus 2019
Op zaterdagochtend 31 augustus is er een feestochtend voor de jongere jeugd. De indeling is als volgt (LET OP, dit zijn de nieuwe teams!)
9.00 – 10.30 Kabouters, JO7, JO8, Kangeroes, F, E3, E4, E5 en G-team korfbal
11.00 - 12.30 JO9, JO10, JO11, E1, E2 en D
Voor deze feestochtend is het niet nodig om je op te geven.

Zaterdagmiddag en zaterdagavond 31 augustus 2019
Op zaterdag 31 augustus is er voor alle seniorenleden en zijn/haar partner vanaf 18 jaar een spellencircuit in de middag en een diner en feestavond. Het spellencircuit start om 12.00. Het is handig om sportieve kleding aan te trekken die vies mogen worden. Het spellencircuit is om 17.00 afgelopen. Iedereen gaat dan thuis omkleden en is om 18.00u weer welkom voor het diner. De feestavond start om 20.30u. Het thema van deze avond is CHINESE AVOND. Bijpassende kleding is niet verplicht maar wel gewenst.
Via de volgende link: https://www.survio.com/survey/d/A6X3L3L1Q2O8T1X4N kan je je aanmelden voor het spellencircuit, het diner en de feestavond. Ook kan je je aanmelden door het inschrijvingsformulier in de bijlage in te vullen.
De kosten voor het diner én de feestavond zijn €25,- p.p. OF alleen de feestavond vanaf 20.30u zijn €15,- p.p. Het geld neem je die avond contant mee naar DAW.

Geef je vóór zaterdag 17 augustus op via de link of stuur het formulier naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of stop het formulier in de brievenbus bij de kantine.

Woensdagavond 28 augustus
Naast dit programma willen wij graag al onze leden vastleggen voor dit feestweekend. Daarom vragen we jullie om woensdag 28 augustus in de avond vrij te houden voor het maken van de foto. Jullie ontvangen begin augustus via de leiders meer informatie over deze activiteit.

Hopelijk zien wij jullie vrijdag 30 augustus en/of zaterdag 31 augustus op het sportpark bij DAW Schaijk.

Met sportieve groet,

Organisatie 80-jarig jubileum DAW Schaijk

Bijlage: Inschrijfformulier activiteiten senioren zaterdag 31 augustus: Inschrijfformulier activiteiten senioren zaterdag 31 augustus

DAW 80 jaar uitgebreid programma 1