Multikorf

Buitenspelen is gezond. Voldoende reden om buitenspelen bij onze sportvereniging te stimuleren. Zo hebben we onlangs een Multikorf geplaatst bij de ingang van het sportpark, naast het voetbalveldje.

Voor deze Multikorf zijn we op zoek naar een sponsor. De Multikorf heeft een lengte van 3,50 meter en bestaat uit 4 korven die op verschillende hoogtes hangen. Dit maakt het een veelzijdige speelpaal voor kinderen van alle leeftijden. Kinderen hebben aan slechts een bal genoeg om zich te vermaken. Vind jij het ook belangrijk dat kinderen voldoende gefaciliteerd worden om gezond buiten te spelen? Dan is het mogelijk om de Multikorf te sponsoren en je bedrijfsnaam en/of logo op de korven te bedrukken.

Polo's activiteitencommissie jeugd- en seniorenafdeling

Daarnaast willen we graag de activiteitencommissie van de jeugd- en seniorenafdeling met polo’s in het nieuw steken. In totaal gaat het om 23 polo’s. Ook hiervoor zijn we op zoek naar een sponsor, waarbij je bedrijfsnaam en/of logo op de polo bedrukt wordt.

Heb je interesse om de Multikorf of polo’s te sponsoren? Neem dan contact op met de sponsorcommissie via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Tagged under Sponsoring