Ik, Johan Vos (ofwel Voske, Slangenmens, de dikke Gomes), ben begin dit seizoen samen met mijn Dushi, vertrokken voor een jaar of 2 naar de Antillen. Heb dus DAW6 in de steek gelaten en ben (zoals men van mij gewend is) voor eigen succes gegaan...... Maar de mensen die mij kennen weten ook dat ik een clubhart heb, vandaar dat ik heb besloten (op verzoek van de DAW PR-commissie) mijn zonnige avonturen met de DAW'ers te delen. Laten we het een stukje tropicana noemen tussen wintertijd, snert en afgelastingen..... Natuur ga ik jullie niet lastig vallen met vervelende zaken zoals het weer hier en mijn duikbelevenissen, nee, ik ga het in m'n DAW-weblog met jullie hebben over.... voetbal.

Ik ben namelijk begonnen bij een roemrijke club op de Antillen: de Zebra's. Ben gelijk doorgestoten naar het eerste elftal en neem daar gelijktijdig de positie van keeper en laatste man in. Ja, het systeem 3-2-1-3-1 zal jullie in Holland weinig zeggen, maar hier is het hét systeem. Gelukkig heeft mijn conditie nog weinig te lijden gehad van het zware leven hier, dus ik doe dat wel effe: de ballen die ik als ausputzer (ja, schijnt toch echt een Papiemento's woord te zijn) niet heb, ransel ik als een echte Gomes uit het doel.

Ik heb er zin in en zal dus ook van tijd tot tijd een artikel in m'n weblog plaatsen, zodat ook de Antilliaanse competitie te volgen is via de DAW-site. Hopelijk lezen jullie het met evenveel plezier als ik het hier beleef!

Tot ziens hier op m'n eigen stekkie op de DAW-site,
Johan Vos
Tagged under Sponsoring