Beste leden, supporters, vrijwilligers en andere betrokkenen bij DAW Schaijk.
Graag vragen wij jullie aandacht voor de 3FM Serious Request Lifeline Sponsorloop die dit jaar ook Schaijk aandoet. Enkele Schaijkse horeca-, recreatie-, en centrumondernemers hebben in samenwerking met Scouting Schaijk het plan opgevat om een inzamelingsactie te organiseren rondom dit evenement dat dit jaar in het teken staat van 'Het Rode Kruis - tegen Mensenhandel'. Om het ingezamelde bedrag uit te reiken wordt een gezellig winterterras op het nieuwe plein tussen de pastorie en cafĂ© De Potter ingericht. Een overdekt winterterras met podium, leuke muziek, lekkere hapjes en drankjes. Iedereen is van harte welkom op de grootste Schaijkse kerstborrel aller tijden. Simpelweg door alleen te komen ondersteun je al het goede doel. Maar we kunnen meer doen. Mee doen. Mee doen door mee te lopen. Van Oss tot Grave of alleen van Koolwijk tot Reek. Wij roepen iedereen graag op om deze uitdaging aan te gaan en daarmee het goede doel te steunen!

3fmSeriousRequest

Tagged under Activiteiten