Op de doordeweekse, droge, dinsdagochtend van 17 december was het nagenoeg voltallige walking football aanwezig op het sportpark om behalve een training af te leggen voetbaltassen in ontvangst te nemen van de sponsor UBS-bouw uit Uden.

UBS-bouw uit Uden, van de Schaijkse Wouter Spijkers, is thuis in nieuwbouw, utiliteitsbouw, verbouw en onderhoud. Tevens beschikt UBS-bouw over een zeer goede service. De recensies over UBS-bouw zeggen genoeg. UBS-bouw is een no-nonsens bouwbedrijf; gewoon doen wat je zegt en in overleg blijven dan kan alles op een juiste professionele manier gemaakt en / of opgelost worden aldus directeur Wouter Spijkers.

Na de vraag van zijn vader, een van de leden van het walking football team, of UBS-bouw tassen wilde schenken aan het walking football twijfelde Wouter niet; natuurlijk! Een hele gulle geste aan het walking football team wat, getuige de foto, geen klein team is.

Wouter Spijkers namens DAW-Schaijk en zeker het walking football team van DAW-Schaijk een geweldig DANK JE WEL!!

WF UBS 1

WF UBS 2