Tijdens de nieuwjaarsreceptie van DAW Schaijk werd de DAW’er van het jaar bekend gemaakt als waardering voor de belangeloze, jarenlange inzet voor de vereniging. Met een aantal tips liet voorzitter Henrie Lamers de aanwezigen gissen over degene die in het zonnetje gezet ging worden. De eerste tip was dat binnen het gezin voetbal en korfbal en grote rol speelt gevolgd door dat er fanatiek wordt gesupporterd bij beide sporten. Bij de aanwijzing dat het om een vrouw ging en dat ze altijd in is voor gezelligheid ging bij een aantal aanwezigen al een lichtje branden. Na de tip dat zij ‘gin echte Schoikse’ van oorsprong is, maar inmiddels zeker wel is geworden en dat carnaval in het bloed zit (en ze zelfs ooit prinses van het Moesland is geweest) werd het voor iedereen duidelijk. Jolanda de Vent is onze DAW’er van het jaar 2019!

Met een veelvoud aan vrijwilligersactiviteiten zet zij zich trouw in voor onze vereniging. Behalve scheidsrechter bij het korfballen is Jolanda vrijwilliger achter de bar. Ook heeft ze zitting in de sponsorcommissie en zorgt voor het beheer en de uitgifte van de clubkleding. Als fanatiek supporter langs de lijn schreeuwt zij haar kinderen Auke en Luuk, maar ook man Frank naar weer een topprestatie. Gezelligheid staat bij haar hoog in het vaandel en is daarom ook een ontzettend gezellig persoon in onze geledingen te hebben!

Na deze terecht benoeming nam zij de oorkonde, zijnde een kunstwerk van Idje van Dijk, een bos bloemen en de DAW-er van het Jaar-bokaal in ontvangst die een jaar lang op de schouw van de familie De Vent kan staan pronken.

Overige foto's van de nieuwjaarsreceptie zie je op de fotopagina.

DAW er van het jaar Jolanda de Vent en familie min

Foto: Jolanda met haar familie (Frank, Auke en Luuk)

Tagged under Activiteiten