Wie?
Roy Broeren is 40 jaar oud en woont met zijn vrouw en twee dochters van 6 en 8 jaar in Zeeland. Broeren Schadeservice is gevestigd op het Industriepark in Schaijk en heeft het hier goed naar de zin. Het ‘voor elkaar gevoel’ is groot in Schaijk. Roy is trots op zijn bedrijf, het is een goed en gezond bedrijf dat hij zelf heeft opgebouwd. “Met niks gestart”, zegt Roy met gepaste trots.

Er zijn genoeg hobby’s in het leven van Roy, auto’s, motoren en racemotoren. En op zondagochtend gaat hij graag op de mountainbike een toertocht fietsen.

Wat?
Broeren Schadeservice bestaat nu 11 jaar. Het is een klein vakkundig bedrijf. We zorgen voor compleet schadeherstel van auto’s en motoren. “We willen graag iedereen op een deskundige wijze helpen en zorgen voor kwaliteit. Dat staat bij ons bovenaan!”

Ook voor restauratiewerk kun je terecht bij Broeren. Het bedrijf is ontstaan door een uit de hand gelopen hobby. Roy is gek op klassieke Amerikaanse auto’s van vóór 1960. En dan ‘custom made’, met verlaagd dak, stoere kleur en een diep V8 geluid. Een Plymouth uit 1951 staat buiten te wachten op een ‘make over’. “Deze auto moet echter nog even geduld hebben…” zegt Roy.

Waarom?
Broeren is sponsor van DAW geworden om naamsbekendheid te geven aan zijn bedrijf. Roy vindt het leuk dat er ook iets wordt terug gedaan voor de sponsoren. De mooie kantine bij DAW verraste Roy. “Een mooie club, dat doet DAW goed.”

Wat wil je nog kwijt?
Nou, ten eerste is Roy is nog op zoek naar een spuiter voor zijn bedrijf. Hij heeft nu één werknemer en er is genoeg te doen. “Mocht iemand interesse hebben….. een kop koffie staat klaar.”

“En, mocht je ooit schade hebben. De verzekering verwijst je vaak naar de grotere bedrijven. Maar denk dan aan ons. Je bent van harte welkom bij Broeren.”

Broeren Schadeservice1

"Mensen moeten met een blij gevoel hier weer vertrekken"

Tagged under Sponsoring