Misschien is het nog niet bij alle DAW-leden bekend, maar voor ingelogde bezoekers van de DAW-site zijn een tweetal weblogs beschikbaar. Onder de knop "Interactief" verschijnen na inloggen 2 extra knoppen:

1. Tormachien's Weblog.
In dit weblog schrijft het inmiddels welbekende fenomeen zijn beschouwingen over het voetbal in het algemeen en DAW in het bijzonder. Hij is uitermate goed ingewijd binnen de club en beschikt daarnaast over een Cruijffiaans voetbalintellect, een Jan Mulder-achtige filosofie en een humor waar René van der Gijp nog een puntje aan kan blasen. Begin november volgt zijn eerste artikel en het belooft spraakmakend te worden.

2. Antilliaans Weblog.
In dit weblog laten we Johan Vos oftewel De Dikke Gomes aan het woord. Hij zocht een manier om in contact te blijven met zijn geliefde DAW en nóg geliefdere DAW'ers en wij wilden graag meer weten van zijn Internationale voetbalcarrière bij "De Zebra's" op Curacao waar hij in het eerste elftal (!) als een echte zwarte panter (jawel; de tropische zon doet zelfs onze rossige vriend bruinen) het doel verdedigt. Ook hier zal begin november het eerste artikel te lezen zijn: een wedstrijdverslag van de eerste competitiewedstrijd van een bepaalde klasse in de CONCACAF-zone (Confederation of North, Central American and Caribbean Association Football).

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik zie echt uit naar de eerste artikelen! Nieuwe weblog-artikelen zijn overigens alléén te vinden via de knoppen onder "Interactief" en komen dus niet te staan onder "Nieuws" of "Verslagen".