Beste leden, ouders, leiders/trainers,
Een update over ons beleid inzake het coronavirus: inmiddels zijn de landelijke maatregelen fors aangescherpt en komt o.m. de Nederlandse sport tot 6 april volledig stil te liggen. Geen wedstrijden, trainingen en alternatieve activiteiten. Sportparken en accommodaties gaan op slot.

Uiteraard geldt dit ook voor DAW Schaijk. Dat betekent geen trainingen en wedstrijden bij onze verenigingen of deelname aan andere sportactiviteiten in naam van DAW Schaijk. Daarnaast vinden er geen bijeenkomsten plaats bij DAW Schaijk; ook niet namens commissies/werkgroepen. Overige activiteiten kunnen ook geen doorgang vinden. Dit houdt onder meer in dat de ruilmiddag van de Albert Heijn DAW Schaijk plaatjes helaas niet doorgaat. Ook de eieractie zal geen doorgang kunnen vinden.

Het bestuur houdt je via de DAW-website, social media en indien mogelijk via appgroepen op de hoogte van updates en wijzigingen.

Dank voor het begrip!
Bestuur DAW Schaijk