Helaas hebben Bart van der Velden (leider), Frank van Rooij en Remco van Nistelrooij (beide assistent scheidsrechter) aangegeven na dit seizoen te stoppen met hun rol bij DAW 1 voetbal. We vinden dit erg jammer, maar respecteren hun besluit en willen hen op deze manier alvast bedanken voor hun inzet. Uiteraard zullen we op een later tijdstip passend afscheid nemen.

Vanwege dit vertrek staan vanaf heden 2 vacatures open:

• Leider DAW 1 voetbal: Als leider ben je onderdeel van de staf op de wedstrijddagen. Je ondersteunt de hoofdtrainer in o.a. keuzes voor de wedstrijdselectie, communicatie met de spelersgroep en activiteiten ter bevordering van het team.
  • Assistent scheidsrechter DAW 1 voetbal: Als assistent ben je onderdeel van de staf op wedstrijddagen en tijdens de wedstrijd de grensrechter.

Geïnteresseerden kunnen zich melden bij Dirk van den Hoogen, coördinator van de A-selectie. 06-28555793.

Tegelijkertijd hebben Erik van den Heuvel (assistent trainer) en Henk van de Zanden (verzorger) aangegeven graag onderdeel te blijven van de staf van DAW 1 voetbal. Twee vertrouwde gezichten waar we ook volgend seizoen op kunnen bouwen.

Tagged under DAW 1