Beste leden en bezoekers van onze vereniging,

Een kleine maand geleden zijn we gestart met een aantal protocollen om sporten in corona-tijd mogelijk te maken. Op basis van een aantal weken ervaring, een evaluatie met de Landerdse sportverenigingen/gemeente en geluiden vanuit de vereniging zijn er een aantal wijzigingen in deze drie corona-protocollen doorgevoerd. De herziene versies vinden jullie in de bijlagen. Dank voor ieders input en reflectie!

Coronaprotocol-bar

Coronaprotocol-zaterdag

Coronaprotocol-zondag

De belangrijkste wijzigingen op een rij:
- Op zaterdag én zondag registreren direct bij binnenkomst aan de poort
- Dit registreren geldt niet voor 18- èn voor spelers/leiders die op het wedstrijdformulier staan

Hoe zit het als er een besmetting plaatsvindt?
- Bij een tegenstander waar je tegen gespeeld hebt, dan is dit geen reden om de week er na niet te voetballen (volgens richtlijnen van de GGD).

- Als er een besmetting in een team is, dan kan dat een reden zijn om de wedstrijd daarna niet te voetballen, maar is geen reden om de hele club plat te leggen. Als er een besmetting plaatsvindt binnen de club, dan nemen we contact op met de GGD en laten we ons adviseren.

Een vriendelijk maar ook dringend verzoek om de regels in het protocol na te leven en de aanwijzingen van onze vrijwilligers op te volgen. Dit in het belang van jullie en ieders veiligheid. Uiteraard zijn er altijd verbeteringen mogelijk en hier staan wij ook zeker voor open. Heb je op- of aanmerkingen, zie je verbeterpunten of mis je informatie? Meld deze dan gerust bij het bestuur!

Wij vertrouwen op jullie begrip en medewerking en wensen iedereen veel succes en plezier in het nieuwe seizoen!

Met sportieve groet,

Het bestuur van DAW Schaijk