DAW Schaijk heeft met de gespaarde tegoeden van de ๐‰๐ฎ๐ฆ๐›๐จ ๐š๐œ๐ญ๐ข๐ž โ€˜๐’๐ฉ๐š๐ซ๐ž๐ง ๐ฏ๐จ๐จ๐ซ ๐ฃ๐ž ๐ฌ๐ฉ๐จ๐ซ๐ญ๐ฏ๐ž๐ซ๐ž๐ง๐ข๐ ๐ข๐ง๐ โ€™ enorm veel nieuwe materialen aangekocht! In Oktober en November 2020 heeft DAW Schaijk deelgenomen aan de spaaractie van haar sponsor Jumbo Schaijk Kapelanieplein. Er werden punten verzameld bij de aanschaf van boodschappen die vervolgens konden worden toegekend aan de deelnemende verenigingen/instellingen. Op basis van deze toegekende punten werd de pot van 5.000 euro verdeeld.

In Schaijk werden 23.629 punten gespaard waarvan er 5.196 werden toegekend aan onze vereniging. Dat levert in totaal zo'n 1.100 euro op voor onze clubkas! Een mooie financiรซle meevaller voor onze vereniging. Voor deze 1.100 euro hebben we enorm veel materialen mogen uitkiezen, zodat de trainingen van zowel korfbal en voetbal tijdens het nieuwe seizoen met veel plezier kunnen starten.

Paolo Fusilli , Filiaal manager Jumbo Schaijk heeft ons de materialen afgelopen zaterdag overhandigd en we hebben hem enorm bedankt voor deze extra sponsoring. Jumbo Schaijk, al Stersponsor van DAW Schaijk, zal binnenkort nog een verdere uitbreiding van hun sponsorbijdrage melden. Wordt vervolgd!

Tagged under Sponsoring