EVVC JO11-1 - DAW Schaijk JO11-2DAW Schaijk - DAW-KORFBAL SCHAIJK meer dan korfbal alleen.

Beste jeugdleden voetbal (t/m JO-17) en korfbal,

Goed nieuws! De KNVB (voetbal) en de KNKV (korfbal) bieden alle jeugdleden de mogelijkheid om aan het einde van het seizoen nog een kleine competitie te spelen:

• De KNVB Regiocup bestaat uit 4 speelrondes. De wedstrijden worden gespeeld op zaterdag 5, 12, 19 en 26 juni. De info over de wedstrijden is te vinden op www.voetbal.nl. Let op: er kunnen nog wijzigingen plaatsvinden.
  • Korfbal speelt wedstrijden op zaterdag 12, 19 en 26 juni. Het wedstrijdschema komt in de KNKV-app en wordt verspreid via de team-apps.

Aanvullende info:

• Voetbal- en korfbalteams kunnen volgens het gebruikelijke schema nog trainen in de maand juni. Op trainingsavonden worden geen kleedlokalen gebruikt.
  • Bij uit- en thuiswedstrijden zijn kleedlokalen beschikbaar en douchen alle spelers.

We wensen iedereen heel veel plezier toe!

Met sportieve groet,
Jeugdbestuur Voetbal en Korfbal