Wie?
Norman Wildenborg en Tamara Klein zijn sinds april dit jaar het gezicht van De Kriekeput. Beiden hebben ruimschoots ervaring in de horeca. Ze waren op zoek naar een geschikt restaurant om over te nemen. Met De Kriekeput hadden ze meteen een klik. Een mooi restaurant, zwembad, grote zaal én terras. En dat alles in een bosrijke omgeving. “Echt gastcontact vinden we belangrijk. Bij De Kriekeput willen we een toegankelijke en gastvrije horecazaak neerzetten”, aldus Norman.

Wat?
De Kriekeput is bij jong en oud bekend, iedereen weet het te vinden. “Hier is het gewoon lekker eten, zonder poespas”, lacht Norman. Hij is altijd al in de horeca actief geweest, als trainer/coach en als eigenaar van drie fastfood restaurants. De coronaperiode was voor de hele horecasector desastreus. Norman en Tamara hebben juist die periode benut om De Kriekeput naar hun hand te zetten.

Personeel is een belangrijke factor in de horeca. “Wij investeren in onze medewerkers. Ik heb er plezier in als medewerkers passie en plezier uitstralen. Wij zijn goed voor ons personeel, zodat zij goed zijn voor onze gasten”, zegt Norman genietend. “Ik krijg veel energie als mensen groeien en kansen pakken”.

Waarom?
Dat De Kriekeput sponsor is van DAW Schaijk komt door Bram van de Zanden, de vorige uitbater. Vroeger heeft Norman zelf ook gevoetbald. Dat was in zijn geboorteplaats Losser. Als man van de horeca had hij het meeste interesse in de derde helft. Voor zelf sporten is momenteel weinig tijd, dat wil zeggen: werken in de horeca is ook een sport. “De stappenteller geeft aan dat we dagelijks zo’n 14 à 15 kilometer lopen!”

Wat wil je nog kwijt?
“We hebben nu zo’n 25 personen in dienst bij De Kriekeput. Maar we zijn nog op zoek naar collega’s. Ervaring is niet nodig, intrinsieke motivatie is het belangrijkste. De kneepjes van het vak kunnen wij je leren”, aldus Norman. “En leden van DAW Schaijk, kom een keer langs voor een borreltje of een hapje, het is mooi hier”, vertelt Norman trots.

Foto Kriekeput 025

"Kom een keer zwemmen, eten of naar ons terras. Je bent altijd welkom!"