Zaterdag 18 september start de landelijke lotenverkoop van de Grote Clubactie. Ook DAW Schaijk doet mee en we willen natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen. Een lot kost €3,-, waarvan 80% (dus €2,40 per lot) direct naar onze clubkas gaat. Met de opbrengst van deze actie kunnen we weer leuke activiteiten organiseren voor onze jeugd, zoals bijv. de sinterklaasviering en de slotdag.

Verantwoord loten verkopen
Jeugdleden zullen via het verkoopboekje op een verantwoorde manier loten gaan verkopen, die veilig is voor zowel de verkopers als de kopers. Zo staat op de voorzijde van het boekje een persoonlijke verkooplink en QR-code, die verkopers kunnen delen of kopers op afstand kunnen scannen met hun telefoon. Naturlijk kan er ook een machtigingsformulier in het boekje worden ingevuld. Tenslotte: loten kunnen ook direct gekocht worden via een speciaal voor DAW ingerichte verkooppagina!

Extra inkomsten hard nodig
We gaan er met z’n allen vol voor en hopen ons doel te behalen met behulp van de steun van familie, vrienden en inwoners uit de omgeving! Juist nu kunnen we die extra steun goed gebruiken.

Logo coronaproof 1

Tagged under Sponsoring