“Elk afscheid betekent de geboorte van een herinnering”

Op zaterdag 12 maart bereikte ons het droeve bericht dat ons clublid Jet van der Linden op 63-jarige leeftijd is overleden. Enthousiaste, betrokken en sfeerbepalende gastvrouw en bedrijfsleidster van onze kantine, gewaardeerd lid van de bar- en activiteitencommissie. Jet we zullen je missen!

Wij wensen Harrie, Frank, Yvon en Pieter met kinderen Nomi en Elin, en Rob en Lianda heel veel sterkte met het verlies van Jet.

Bestuur, leden, vrijwilligers en sponsoren DAW Schaijk
Bestuur en leden Supportersvereniging DAW Schaijk

Onderstaand de rouwbrief vanuit de familie. Wij willen alle belangstellenden graag wijzen op de vermelde livestream link voor het bijwonen van de afscheidsdienst en de erehaag vanaf de parkeerplaats van DAW Schaijk. Tevens willen wij er graag op wijzen dat er, voor eenieder die een bericht van medeleven wil meegeven, tot en met aankomend weekend bij DAW een condoleanceboek in een speciaal voor Jet ingerichte gedenkplek klaarligt. De familie stelt alle vormen van belangstelling zeer op prijs.

Rouwbrief Jet van der Linden 1

Rouwbrief Jet van der Linden 2