Bij de regelmatige bezoeker zal het ongetwijfeld de aandacht hebben getrokken. Sinds enige weken hangt in de kantine van DAW Schaijk een fantastisch nieuw 85 inch beeldscherm waarop de boodschappen van SponsorTV worden geprojecteerd. Vanaf het begin van SponsorTV was de wens aanwezig voor een groter scherm (een grote ruimte vraagt tenslotte om een groot scherm) en dankzij Van der Heijden is dit nu gerealiseerd. Volledig in lijn met het serviceniveau van Van der Heijden werd dit scherm zelfs persoonlijk afgeleverd door commercieel directeur Ferry Verstappen en rasechte DAW’er Eric Loeffen. En niet geheel toevallig werd het scherm in ontvangst genomen door ‘mister DAW’ Nico Geurts!

Wederom een mooie aanwinst voor onze vereniging dankzij een gulle gift van één van onze trouwe sponsoren.

Namens het bestuur en de sponsorcommissie van DAW Schaijk bedanken wij Van der Heijden | Bouwen kán anders (https://www.vd-heijden.nl/) wederom voor deze mooie donatie!

vdh3

vdh4