Op vrijdag 18 februari jl. waren de 365 vrijwilligers die DAW Schaijk rijk is, te gast in de kantine van onze sportvereniging. Niet zomaar, maar om aanwezig te zijn bij de jaarlijkse kaderavond, welke dit jaar niet op de tweede vrijdag van december, maar al in november op de agenda prijkte.

Tijdens het officiƫle gedeelte stond voorzitter Henrie Lamers ook stil bij vier jubilarissen, die allen al 12,5 jaar als vrijwilliger inzetten voor onze vereniging. Daarvan waren er twee in huis, die ook nog eens broer en zus bleken te zijn: Ton en Mieke Reijnen werden met een bloemetje en mooie woorden in het zonnetje gezet. Mieke is al jarenlang elftalleidster van het laagste damesvoetbalteam van onze vereniging. De zaken zijn altijd uitstekend geregeld en aan gezelligheid geen gebrek. Ton is al jaren actief voor de PR- en Sponsorcommissie en was daarnaast een aantal jaren mede elftalleider bij DAW 4. Verder droeg hij zijn steentje bij, bij de totstandkoming van het jubileumboek in het kader van het 75-jarig bestaan van (toen nog) de voetbalvereniging. Ook de vele wedstrijdverslagen op de website bleven niet onbenoemd.

Ook jubilerend maar niet aanwezig, waren Ad Loeffen en Koen Schermer. Ad verzorgde al jaren de materiaaluitgifte op trainingsavonden en is lid van onze befaamde Maandagmorgenploeg. Ook komt hij regelmatig bij de mensen thuis, om verkeerd geraakte ballen uit de tuinen te vissen. Koen is al jarenlang jeugdleider, waarbij hij vooral de lagere teams onder zijn hoede heeft. Gezelligheid is daarbij het toverwoord.

Na het officiƫle gedeelte van voorzitter Lamers kreeg de muziek weer vrij spel en bleef het nog lang onrustig aan de Bossestraat 56.Wederom een gezellige en goed georganiseerde avond, die ook dit jaar weer op ruim meer belangstelling mocht rekenen dan de ALV. Voor een fotoverslag, klik hier.

kaderavond 0404