Afgelopen zaterdag is DAW M11B1 kampioen geworden. Thuis wonnen de meiden met 4-0 van FC de Rakt. Ondanks het verlies van vorige week, zijn de meiden niet meer in te halen door de concurrentie.

In het begin van de wedstrijd waren de spanningen merkbaar en kreeg FC de Rakt enkele kansen. Maar toen DAW op een 1-0 voorsprong kwam, waren de spanningen weg en gingen ze vrijuit voetballen. Kort voor rust werd het al 2-0. Ook in de 2e helft gingen de meiden door met scoren en uiteindelijk kwam de 4-0 eindstand op het scorebord. DAW M11B1 is de terechte kampioen!!

Na de wedstrijd werden de meiden verrast met mooie kampioenstruien (zoals dat hoort bij een najaarskampioen) en een medaille. Ook volgde er nog een rondrit op de platte kar en mooi feestje!

Een aantal jaren geleden enthousiast, maar moeizaam een team opgestart met veel grote verliespartijen. Nu een trotste en terechte kampioen.

Klasse meiden !! Echte doorzetters !!

Namens jeugdbestuur DAW: spelers en leiding DAW M11B1
Van harte gefeliciteerd!