Voor het eerste team uit de vrouwenselectie is DAW Schaijk op zoek naar een hoofdcoach/trainer. Door een mooie mix van jonge en ervaren speelsters, is dit team sfeervol, ambitieus en heeft het veel groeimogelijkheden door de doorstroming vanuit de jeugd. Vrouwen 1 komt momenteel uit in de 2e klasse G – Vrouwen zondag – district Zuid II.

DAW Schaijk beschikt over meisjes- en vrouwenteams, bestaande uit een MO20, Vrouwen 1, Vrouwen 2 en een Vrouwen 30+ team. Met ingang van het seizoen ’23-’24 komt de functie van hoofdcoach/trainer van Vrouwen 1 vrij. Ben jij een enthousiaste, ambitieuze en gemotiveerde coach en in staat om samen met Vrouwen 1 te bouwen aan een mooie toekomst binnen de vrouwenafdeling? Sta je ervoor open om een verbinding te leggen tussen de gehele meisjes- en vrouwenafdeling? Dan ben jij misschien wel de geschikte kandidaat voor deze mooie uitdaging!
Ben jij:
- in het bezit van UEFA C (met bewezen ruime ervaring in het vrouwenvoetbal word je ook nadrukkelijk uitgenodigd om te solliciteren);
- sterk in het overdragen van jouw duidelijke voetbalvisie naar de speelsters;
- prestatiegericht, maar weet je dit ook te combineren met plezier;
- communicatief sterk.
Dan nodigen wij je van harte uit om te reageren op onze vacature!

Taken en verantwoordelijkheden:
- Verantwoordelijk voor de samenwerking en het selectiebeleid van de meisjes- en vrouwenafdeling.
- Veldtrainer voor twee trainingen per week, de dinsdag- en donderdagavond.
- Het coachen en begeleiden van Vrouwen 1 op wedstrijddagen.

Hier tegenover staan een marktconforme vergoeding, goede trainingsfaciliteiten, een gemotiveerde groep en een fijne werkomgeving.

Meer weten?
Bij interesse en/of meer informatie over deze vacature, stuur een mail naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Tagged under Dames