Op de derde dinsdag van september wordt traditioneel Prinsjesdag gevierd. Na een ceremoniële rijtoer door Den Haag spreekt het staatshoofd dan de troonrede uit. Na terugkomst op Paleis Noordeinde is er een balkonscène. Minstens zo belangrijk is de vaste traditie op de derde donderdag van april, wanneer DAW Schaijk ieder jaar haar Sponsoravond organiseert om zo haar sponsoren te bedanken voor hun onmisbare ondersteuning van onze vereniging.

Ook dit jaar was daarop geen uitzondering. Even voor 20.00 uur druppelden de eerste sponsoren de kantine op ons sportpark binnen en op het hoogtepunt van de avond zouden zo’n 70 sponsors met in totaal ongeveer 120 personen aanwezig zijn. Dat zorgde voor een goed gevulde kantine en veel gezelligheid. Rond 21.30 uur nam Frenk Lamers kort het woord voor het officiële gedeelte van de avond, waarna de sponsoren nog werden vermaakt met een optreden van Arjan Kleton. Arjan is lid van Knock Out Comedy Crew en treedt veel op in Comedy Café Utrecht. Daar heeft hij ook zijn eigen show “Cocktails & Comedy” met Arjan zowel achter de bar als op het podium.

Na afloop van Arjan’s optreden was er nog volop ruimte voor evaluatie, onder het genot van een aantal natjes en droogjes. Het zou nog lang onrustig blijven aan de Bossestraat.

Vanaf deze plaats bedanken wij onze sponsoren graag voor hun komst en uiteraard voor hun loyaliteit naar onze vereniging. Heel graag tot volgend jaar!