Hierbij een update betreffende het kader van DAW1, voetbal heren. E.e.a. is reeds bekend voor de meeste van jullie en tevens mondeling toegelicht. Via deze weg bevestigen we dit en zijn alle betrokkenen op de hoogte.

Fijn om te kunnen melden dat we ook volgend seizoen voor veel taken dezelfde, vertrouwde gezichten zullen zien. Zo is het top dat Henk vd Zanden aanblijft als verzorger. Met Henk zijn kennis en ervaring draagt hij bij aan de goede fysieke gesteldheid van de spelers en we kunnen tot nu toe terug kijken op een seizoen met een klein aantal blessures (uiteraard blijft het vervelend voor degene die wel degelijk veel langs de kant hebben toe moeten kijken).

Verder zal Arie Vissers volgend jaar ook een groot deel van de wedstrijden als assistent-scheidsrechter fungeren. De invulling van de overige wedstrijden wordt nog besproken.

Helaas heeft Joost van Dongen te kennen gegeven te moeten stoppen als assistent-trainer/coach. Tegelijkertijd zijn we erg blij dat hij deze rol het afgelopen seizoen ingevuld heeft. Daarnaast kunnen we melden dat Robbert Knipping volgend seizoen onderdeel is van de staf en deze rol van assistent deels zal invullen. Dit gebeurt in samenwerking met Teun Derks, die al een aantal jaar leider is en de organisatie rondom wedstrijden tot in de puntjes verzorgd.

Met bovenstaande kunnen we onze hoofdtrainer goed ondersteunen en kijken we met vertrouwen uit naar het nieuwe seizoen. De komende weken volgt verdere info. betreffende de invulling van het gehele kader van de A-selectie en daarna gaan we alweer een datum plannen voor een kick-off van seizoen '23/'24. Maar eerst op naar een mooie afsluiting van dit seizoen: Succes allemaal en geniet van de laatste trainingen en wedstrijden, met wellicht voor sommigen nog wat extra wedstrijden als toetje.

Met sportieve groet, namens de TC heren voetbal,

Dirk van den Hoogen