Afgelopen zaterdag was het voor de oudste kabouters de laatste keer dat ze als kabouter in de zaal naar Reek toe kwamen. Hun afscheid. Vanaf nu zijn de grote kabouters weer de kleinste voetballertjes en gaan ze verder als MP34 en zullen ze op het gewone veld 4x4 gaan voetballen.
De laatste keer in de zaal kon natuurlijk niet zonder afscheid plaatsvinden, en uit handen van leidster Margon kregen alle 10 de kabouters een heus diploma waarop staat wat ze de afgelopen maanden allemaal geleerd hebben, en wat ze goed gedaan hebben. Trots lieten ze dit dan ook zien. Na een laatste appplaus van leiding, ouders en overbleven kabouters was het voor deze groep dan definitief afgelopen als kabouter.
We wensen Fabian, Kris, Miles, Lars, Isa, Mike, Valentijn, Tico, Guus en Sam veel plezier bij de grote voetballers.

vol trots laten de kabouters hun diploma zien

Margon reikt aan alle kabouters die naar het veld toe gaan de diploma's uit

De laatste keer in de zaal