Geachte leden,

Gisterenmorgen is door DS’97 een flyer in onze kantine verspreid over DAW en m.n. de wens voor een 2e kunstgrasveld. Los van het feit dat wij blij zijn met de aandacht voor DAW heeft DS’97 daarvoor het logo van DAW gebruikt c.q. misbruikt. Een actie waarvan wij als bestuur niet op de hoogte waren en waarvan wij ons als bestuur ook nadrukkelijk distantieren. De flyer is geen gemeenschappelijke actie van DS’97 en DAW en in die zin keuren wij het gebruik van ons logo door DS’97 ook nadrukkelijk af. Het bestuur van DAW wil zich niet inlaten met de Landerdse politiek en staat neutraal tegen elke politieke stroming in Landerd. Wij wensen dan ook alle politieke partijen in Landerd veel succes met hun campagne en de verkiezingen.

Namens Bestuur RKSV DAW Schaijk,
Henrie Lamers, voorzitter.