Resultaten DAW-jeugd zaterdag 6 maart 2010

In de strijd tegen degradatie uit de hoofdklasse behaalde DAW A1 1 puntje door een 1-1 gelijkspel tegen Volharding A1.

DAW B1 maakt een flinke sprong op de ranglijst in de 1e  klasse door de uitwedstrijd tegen Volkel B1 met 4-1 te winnen.

Door 2 achtereenvolgende nederlagen van koploper Juliana Mill C1 is DAW C1 terug in de race om het kampioenschap in de 1e klasse. Na een 3-1 overwinning uit bij Erp C1 staat DAW C1 in punten gelijk met de koploper maar heeft wel een wedstrijd meer gespeeld.

DAW D1 won thuis met 3-0 van Avanti’31 D1 en staat op een 5e plaats in de hoofdklasse.

DAW E1 behaalde de eerste punten van de voorjaarscompetitie door een wat gelukkige 2-1 overwinning uit bij Berghem Sport E1.

De eerste wedstrijd van DAW F1 in de voorjaarscompetitie leverde 3 punten op. In Heesch werd  met 4-2 van HVCH F1 gewonnen.

DAW B2, C4 en F2 hebben nog geen punten laten liggen in de voorjaarscompetitie.

DAW C3, D4, E6, F3, F5 en F9 haalden vandaag de 1e punten in de voorjaarscompetitie.

Alle uitslagen van de DAW-jeugdteams van vandaag zijn te zien op de DAW-site via JEUGD en UITSLAGEN.

De competitiestanden van de DAW-teams kun je bekijken via de link http://pupillen.voetbal.nl//clubs-competities/mijn/search/select/BBHW92l. Kies de gewenste categorie (b.v. F-Pupillen (Voorjaar)) en selecteer vervolgens het team.