Resultaten DAW-jeugd zaterdag 13 maart 2010

DAW A1 won thuis met 2-1 van Boekel Sport A1 en deed hiermee goede zaken in de strijd tegen degradatie uit de hoofdklasse.

DAW B1 verloor in Schijndel van koploper Avanti’31 B1.

DAW C1 blijft kans houden op het kampioenschap in de 1e klasse. Vandaag werd uit bij subtopper Nooit Gedacht C1 gewonnen met 3-0.

DAW D1 ging met een 2-1 voorsprong de rust in, maar kon deze voorsprong tegen 10 spelers van OSS’20 D1 (rode kaart voor keeper) niet vasthouden. Uitslag 2-3.

DAW E1 verloor thuis met 2-1 van TOP E1.

DAW F1 behaalde een 4-1 overwinning op UDI’19 F2, DAW F1 heeft nog geen punten laten liggen in de voorjaarscompetitie.

DAW B2, E2 en F3 hebben nog geen punten laten liggen in de voorjaarscompetitie, DAW C4, F2 en F7 hebben daarin nog niet verloren.

DAW D3, E3, E8 en F6 haalden vandaag de eerste punten in de voorjaarscompetitie.

Alle uitslagen van de DAW-jeugdteams van vandaag zijn te zien op de DAW-site via JEUGD en UITSLAGEN.

De competitiestanden van de DAW-teams kun je bekijken via de link http://pupillen.voetbal.nl//clubs-competities/mijn/search/select/BBHW92l. Kies de gewenste categorie (b.v. F-Pupillen (Voorjaar)) en selecteer vervolgens het team.